1.6. Fanø Basket 23/24. Tirs. 18:30 - 20

12. sept. 2023 - 30. april 2024
Tirsdag: 18:30-20:00
Instruktør:
Ali Eren Samanci, Hjælpeinstruktør: Morten Stendevad, Jon Kastberg og Carl Coln. TeamMom: Jeanette Dittmer

2023/2024

Betalingsmuligheder

• Via Dankort eller internationalt kreditkort
    • Indbetalingskort (+71 kodelinje) fremsendes per email efter tilmelding

Tirsdag kl. 18:30-20:00

Basketball er en idræt i rivende udvikling og masser af nye piger og drenge har fundet vej til basketballklubberne i de seneste år, hvor medlemstallene år efter år er steget.

Basketball er en fantastisk og underholdende sport med masser af fællesskab, sammenhold, sjov motion og minder for livet!

I Fanø Basketball spiller vi ikke basketball for sjov, men fordi det er sjovt. Vi hylder glæden ved spillet og fællesskabet, og skaber lærerige udfordringer og oplevelser målrettet den enkelte spiller.

Hvorfor er det fedt at spille basketball? Det er:
Sammenhold og Fællesskab
Sund, Sjov og udfordrende motion
Nemt at gå til – du skal blot bruge en bold og en kurv
Deltagerne deles op i hold efter klassetrin, så de små træner for sig og de store for sig med hver sin træner, men det foregår på samme tid.